نکات ضروری در روز آزمون زبان انگلیسی PTE
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

روز آزمون زبان انگلیسی PTE شاید برای عده‌ای از داوطلبین بسیار پراسترس و کلافه کننده باشد ولی باید بدانید که شما تنها با رعایت کردن چندین نکته‌ ساده می‌توانید آن را به یکی از بهترین روزهای زندگی خود تبدیل کنید.روز آزمون زبان انگلیسی PTE شاید برای عده‌ای از داوطلبین بسیار پراسترس و کلافه کننده باشد ولی باید بدانید که شما تنها با رعایت کردن چندین نکته‌ ساده می‌توانید آن را به یکی از بهترین روزهای زندگی خود تبدیل کنید. در این مقاله متخصصین PTE در دیاکو و آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما را به رعایت نکات ظریفی در روز آزمون PTE دعوت می‌نمایند. آزمون زبان انگلیسی PTE در یک مکان مجهز و با امنیت بالا برگزار می‌شود. در روز امتحان از شما مدرک شناسایی که معمولا پاسپورت است جهت احراز هویت خواسته می‌شود. سیستم امنیتی آزمون زبان انگلیسی PTE نسبت به آزمون‌های زبان انگلیسی دیگر بسیار بالاست. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و تقلب در این آزمون، قبل از ورود نفرات به جلسه آزمون از دست آنها اثر کف دست گرفته می‌شود. امور کنترل و بازرسی نیم ساعت قبل از شروع امتحان آغاز می‌شود. حتما نیم ساعت قبل از شروع آزمون  در مرکز آزمون زبان انگلیسی PTE حضور داشته باشید. با این کار استرس ناشی از دیررسیدن و استرس ناشی ازآن از بین می‌رود. به یاد داشته باشید که موبایل، لپ‌تاپ و ... از شما تحویل گرفته می‌شود.

مهارت تایپ زبان انگلیسی را جدی بگیرید!

 همانطور که می‌دانید آزمون زبان انگلیسی PTE تماما توسط کامپیوتر انجام می‌شود و لازم است که شما بر روی برخی مهارتهای کامپیوتری خصوصا تایپ انگلیسی کار کنید. حتما بر روی مهارت تایپ زبان انگلیسی خود برای نوشتن در بخش نوشتاری کار کنید تا بتوانید با تایپ سریع و درست برای خود زمان بیشتری بخرید. در بخش نوشتاری Writing آزمون PTE شما می‌بایست یک انشای ۲۵۰ کلمه‌ای در مدت زمان فقط ۲۰ دقیقه تایپ کنید. پس لازم است تا روی تایپ سریع و حتی الامکان تایپ دو انگشتی مسلط شوید. 

هدست را درست ست کنید!

در ابتدای آزمون زبان انگلیسی از شما خواسته می‌شود تا هدست مربوطه را روی سر خود قرارداده و میکروفون را به درستی و در جای مناسب روبروی دهان خود تنظیم کنید. سیستم چک صدا در هدست و میکروفون با نرم افزار مربوطه چک می‌شود تا مطمئن شوید که همه چیز در این مورد مرتب است.  چه قبل و چه در حین برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE   چنانچه هر مشکلی در ضبط صدایتان پیش آمد با بالا بردن دست خود این موضوع را به مسئول حاضر در مرکز آزمون اطلاع دهید.

PTE  آزمون زبان انگلیسی ثانیه‌ها!

در آزمون زبان انگلیسی PTE  هر ثانیه را غنیمت بشمارید. حواستان به ساعت باشد. هر بخش از سوالات آزمون PTE زمانبندی خاصی دارد که شما باید آن را رعایت کنید تا مابقی سوالات را از دست ندهید زیرا شما نمی‌توانید از مدت زمان یک بخش از آزمون مثلا بخش Reading به بخش بعدی آزمون زبان انگلیسی ، بخش Listening  قرض دهید و بالعکس. بارها مشاهده شده که برخی داوطلبین از به اصطلاح خراب کردن آزمون زبان انگلیسی گله‌مند بوده‌ و اظهار داشته‌اند که با خراب کردن یک قسمت از آزمون دچار استرس شده و این نگرانی و استرس در ادامه بر عملکرد آنها بر بخشهای دیگر آزمون زبان انگلیسی نیز تاثیر گذاشته است.جالب است که بدانید طراحی آزمون زبان انگلیسی PTE به گونه‌ایست که مهارت‌های زبانی در جمع بندی نمرات به یکدیگر کمک می‌کنند. (مقاله بلاگ دیاکو در مورد سیستم نمره دهی آزمون زبان انگلیسی pte را از دست ندهید) در واقع نمره چهار مهارت‌ اصلی زبان در آزمون PTE بصورت ترکیبی یا Integrated داده می‌شود.  به عنوان مثال اگر در بخش گفتاری Speaking و در قسمت Repeat Sentence  آنطور که باید از عملکردتان راضی نبودید می‌توانید این نمره را در بخش دیگری در Listening تحت عنوان Write from Dictation جبران کنید! چون به مهارت شنیداری Listening شما بطور مشترک در هر یک از این دو بخش نمره داده می‌شود. از اینرو خیلی از داوطلبین بر این باورند که آزمون زبان انگلیسی PTE بر خلاف آزمون‌های بین‌المللی دیگر آزمون مهربانی است! همانطور که می‌دانید اتاق محل برگزاری آزمون زبان انگلیسی PTE دارای چندین کامپیوتر است و چند نفر همزمان با شما مشغول این تست می‌باشند. هرگز فکر نکنید با داد زدن در بخش‌های گفتاری میکروفن صدای شما را بهتر شناسایی می‌کند و نمره بهتری می‌گیرید. شما با این کار تنها باعث برهم زدن نظم امتحان و پرت کردن حواس سایرین می‌شوید. به شما توصیه می‌کنیم در ارائه پاسخ در بخش گفتاری Speaking با صدای واقعی خود و محکم کلمات را ادا کنید و از مکث کردن و توپوق زدن به شدت اجتناب کنید.تنها ۱۰ دقیقه زمان استراحت دارید! دقت کنید در حین آزمون زبان انگلیسی PTE به شما ۱۰ دقیقه زمان استراحت داده می‌شود که چنانچه بیشتر از این زمان را سپری کنید از وقت امتحان شما کسر می‌شود. توصیه می‌کنیم که حتما از این زمان برای استراحت و صرف شکلات،‌ چای و آب و حتی اجرای برخی حرکات کششی استفاده نمایید تا در ادامه آزمون سرحال و آماده به سالن امتحان رفته و به سوالاتت پاسخ دهید. زمان استراحت ۱۰ دقیقه‌ای بین دو بخش خواندن Reading و بخش شنیداری Listening داده می‌شود.در آخر لازم به ذکر است که آزمون زبان انگلیسی PTE آزمونی مهارتی است که به شدت نیازمند آرامش ذهنی شما داوطلب عزیز می‌باشد پس با آرامش خود بهترین شرایط را در روز آزمون PTE فراهم  کنید و نمره دلخواه خود را با اقتدار کسب کنید. ما دردیاکو و در کلاسهای آمادگی دوره PTE و یا دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir کلیه نکات ضروری برای آماده شدن در آزمون PTE و کسب نمره مطلوب را به داوطلبین گرامی آموزش می‌ٔدهیم. اگر قصد شرکت در آزمون PTE را دارید و با خواندن این مقاله همچنان سوالاتی در ذهن دارید از مشاورین و مدرسین مجرب ما در آکادمی زبان انگیسی دیاکو بپرسید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی+ آموزش انلاین زبان+زبان انگلیسی+آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: